ساخت سمعک نامریی شما در سوییس

ساخت سمعک نامریی شما در سوییس

ساخت سمعک نامریی شما در سوییس : امروزه کوچکترین سمعک داخل گوشی نامریی که به آن  ( IIC (invesible in Canal میگویند ۲۶درصد کوچکتر از سمعکهای مشابه بوده و ۶۴ درصد فضای بیشتر در پوسته سمعک برای استفاده فراهم شده است . بصورت کاملا دیجیتالی و با استفاده از تکنولوژی مدرن بدون دخالت دست در مونتاژ و ساخت پوسته و قطعات , در لابراتوار کمپانی بزرک فوناک سوییس که پیشرو تکنولوژی ساخت سمعک در دنیا می باشد ,

بصورت کاملا اوریجنال برای تک تک افراد متقاضی و بصورت کاملا شخصی ساخته میشود . جنس پوسته  این سمعک از ماده تیتانیوم مجاز مصرف پزشکی بوده  و ۱۵ برابر محکم تر از پوسته های سمعکهای داخل گوشی معمول در بازار میباشد .

ساخت سمعک نامریی IIC شما در سوییس

روش سفارش

ازین پس ما در کلینیک سمعک سینا , سمعک نامریی دلخواه شما را با کیفیت ممتاز  و بصورت ” های تک ” و مستقیما در لابراتوار کمپانی فوناک می سازیم . ارزیابی و قالبگیری در مرکز سمعک سینا در همینجا انجام میشود و قالب گوش شما بهمراه ارزیابی شنوایی برای اسکن و ساخت به کمپانی فوناک سویس برای ساخت سمعک انحصاری  شما , ارسال میگردد و حدود یکماه بعد سمعک مورد نظر همینجا به شما تحویل میگردد .

ساخت سمعک سفارشی IIC در سوییس از طریق سفارش و قالبگیری در این مرکز و ارسال به لابراتوار کمپانی بزرگ فوناک در کشور سوییس انجام میشود .  ساخت سمعک سفارشی IIC در سوییس با استفاده از دستگاههای تمام اتوماتیک دیجیتالی انجام میشود . اینکار با استفاده از اسکنرهای بسیاز دقیق و تجهیزات ساخت پوشته با استفاده از آلیاژ تیتانیوم قابل استفاده در مصارف پزشکی ساخته میشود .

         تلفن مشاوره :  ۹۴۵۴ ۱۱۵ ۰۹۱۱