در باره ما و نمایندگیها

کلینیک شنوایی شناسی و نمایندگی سمعک سینا

در باره ما و نمایندگیها

کلینیک شنوایی شناسی و نمایندگی سمعک سینا با هدف ارائه خدمات شنوایی شناسی و سمعک در سال 1376 تاسیس شد. همواره تلاش ما در این مرکز  ارتقاء کیفیت و ارائه خدمات شایسته به  مدد جویان است . کیفیت , صداقت و مسئولیت پذیری رمز موفقیت در هر کاریست . توجه به کیفیت و مسولیت پذیری در کنار صداقت , باعث موفقیت روزافزون ما در طی این سالها شد . تجربیات علمی و عملی فراوانی را در بیش از دو دهه دو فعالیت حرفه ای نصیب ما شد.

خدمات مشاوره و  ارزیابی شنوایی تخصصی برای مقاطع سنی مختلف  نوزادان , اطفال و بزرگسالان را انجام میدهیم.

همچنین تجویز و فیتینگ  انواع سمعکهای دیجیتال و هوشمند از برندهای معروف دنیا , در این مرکز با پشتوانه بیش از دو دهه تجربه و کاملا حرفه ای انجام میشود

 


امروزه تجویز و رائه سمعک کاملا تخصصی بوده و  از آنجاییکه دانش آموختگان متخصص در رشته شنوایی شناسی برای این انجام این کار وجود دارند ,مطابق رویکرد وزارت بهداشت , برای حصول نتیجه درست و جلوگیری از آسیبهای احتمالی شنوایی در اثر تجویز غیر حرفه ای سمعک توسط افراد غیر متخصص , کار تجویز و ارائه سمعک بعهده ادیولوژیست ( شنوایی شناس ) می باشد .

خوشبختانه همکاران با تجربه ما هر همه شهرها حضور دارند و خدمات مختلف مربوط به سمعک , اعم از مشاوره , قالبگیری,تجویز, تنظیم و ارائه سمعک را انجام می دهند .

در صور نیاز به آدرس و شماره تلفن نمایندگی ودر شهر خود , با ما تماس بگیرید تا در اختیارتان قرار گیرد .

اهواز اصفهان بابل بندرعباس     تبریز
تنکابن تهران  خرم آباد خوی رشت
زنجان ساری سمنان شیراز     قزوین
قم  کرمان گرگان  مشهد  نکا
یاسوج یزد

 

از طریق زیر میتوانید با ما تماس بگیرید :

بابل – بین میدان کشوری و بیمارستان شهید بهشتی – مجتمع پزشکی پارس – طبقه ۶

کلینیک شنوایی و سمعک سینا

۰۹۱۱۱۱۵۹۴۵۴ –    ۳۲۲۵۷۶۴۴(۰۱۱)