درمان کم شنوایی با سمعک

درمان کم شنوایی با سمعک

درمان کم شنوایی با سمعک

درمان کم شنوایی با سمعک . کم شنوایی می تواند در همه سنین تاثیر بگذارد و از خفیف تا شدید متفاوت باشد. در بزرگسالان، شایع ترین علل کاهش شنوائی سر و صدا و پیری است. یا ناگهان یا در طول زمان، صداهای بلند می توانند به سلول های مویی شنوایی در گوشتان که موجب دریافت صداها میشوند آسیب برسانند. اگر کم شنوایی شدید باشد و درمان نشود، پس از سن ۵۰ سالگی می تواند خطرناک باشد زیرا ممکن است به طور بالقوه منجر به ضعف و یا انقباض مغز شود.

با این حال، استفاده از سمعک ها به محض اینکه متوجه نشانه های مشکل شنوایی می شوید، می تواند به طور قابل توجهی سرعت پیشرفت کم شنوایی را کاهش دهد.

استفاده از سمعک ها همچنین باعث افزایش و بهبود کیفیت کلی زندگی مردم در امورات روزمره میشود. مهم است که با یک متخصص مراقبت از شنوایی صحبت کنید تا از ابتلا به کم شنوایی و محروم ماندن از فعالیتهای لذت بخش زندگی پیشگیری نمایید.

کم شنوایی و سمعک

ما خدمات شنوایی سنجی مورد نیاز برای اطمینان از نیازهای شما انجام می دهیم. کم شنوایی می تواند یک سفر دشوار و مملو از تنهایی باشد. بنابراین، ما مشاوره ای عمیق ارائه می دهیم تا مردم بتوانند برای بحث درباره جزئیات کم شنوایی خود وقت بگذارند .

بخشی از کار ما این است که به شما کمک کنیم که از مشاوره اولیه خود تا زمانی که صاحب سمعک جدید خود میشوید و حتی بعد از آن با شما همراه باشیم و مشکلاتتان را برطرف نماییم و در ادامه تا زمانیکه از کیفیت شنوایی سمعک خود راضی باشید . پاداش استفاده از سمعک ها چیست؟ سمعکها به شما کمک می کند تا صداهایی را که تقریبا کاملا غیر قابل شنیدن هستند مانند صدای پرندگان، بازی های موسیقی یا خنده های کودکان را دوباره بشنوید .

شما از مکالمات لذت خواهید برد بدون نیاز به درخواست تکرار از مردم.اگر بیننده پروپا غرص فیلم هستید، نیاز به زیرنویس را از بین می برد. به طور خلاصه: سمعکها به شما اجازه می دهد صداهای دنیا ی اطرافتان را دوباره کشف کنید.سمعکها همچنین مغز شما را در سطح بالاتری از عملکرد قرار می دهد و به حفظ آگاهی فضایی کمک می کند. سلامت، ارزشمند ترین دارایی ماست ،

بنابراین اکنون عمل کنید و از مزایای شنوایی بهتر لذت ببرید. ما در کلینیک شنوایی و سمعک نعمتی به شدت با توجه به نیازهای فردی شما برای کمک به یافتن راه حل کامل برای شما متمرکز هستیم.

برای اطلاع از جدیدترین اخبار شنوایی و سمعک و طرحهای فروش سمعک به مناسبت های مختلف در کانال ما عضو شوید :

https://t.me/hearing